Wednesday 23 May 2012

Kenali kawan Anda


Kawan?? apa makna kawan?? kawan makan kawan? no..no..no...pada aku maksud kawan adalah seseorang yang sentiasa ada dengan kita tak kira susah atau senang..sentiasa bagi sokongan walau apa pown jadi..tanpa memburukkan seseorang kepada orang lain bila sahabat kita ada buat kesalahan...lain orang lain perangainya..sikap manusia kita tak boleh duga..macam-macam ragam ada..pangkat kawan paling tinggi ialah PHD..Aku paling tak suka..BENCI..BENCI & BENCI.......
Kawan nie ada banyak jenis...kawan baik ada..kawan tak berapa nak baik pown ada..kawan jahat pown ada..dan ada juga kawan lupe kawan . Mula-mula kawan dengan kita... Lepas tu datang kawan baru, terus hye-hye bye-bye kita. Macam tu pown adekan. Eh jangan cakap takda orang jenis macam ni taw... Cuba cek balik kawan korang tue...Selak-selak sikit.. :) ... Sebelum datang kawan baru, bukan main lagi hari-hari contact kita cerita A..cerita G cerita Z... Sekali bile dapat kawan baru, terus buat-buat lupa dekat kita. Tak baik taw buat kawan macam tu...aisshh..sabar jela ea kalo dapat member camtue...hihi..okeyh..moga-moga korang bahagia dengan kawan yang korang pilih...bye..

#kepada kawan ku : Aku tak sempurna..ampun dan maaf dari hujung rambut sampy hujung kaki...jika aku ade buat salah dan silap...setiap manusia melakukan kesilapan tanpa dia sedari...aku happy de kawan macam korang..terimalah diri ini seadanya#
#Berkawan biarlah ikhlas#  :)


No comments:

Post a Comment