Tuesday 29 May 2012

more..n more...


Yeayy...hari ini terlebih seronok sebab setelah 2 minggu cuti semester, hari ini aku pulang ke kampus yang tercinta untuk uruskan add subject dan hostel...tapi cuma sekejap je ..pastu sambung cuti lagi seminggu...yeayyy2...dan sempat la aq jumpa MHO...minum-minum dan borak-borak...hari ini bertambah seronok sebab MHO belikan aq novel..yeayy..bertambah koleksi novel aku...suka sangat..."Sebelum cuti semester..MHO da janji dekat aku..kalau aku lulus semua..dia akan belikan 3 novel yang tebal2...fuhh..sapa tak suka kan...aku tak mampu beli tebal-tebal..sebab mahal sangat..haha..nampak tak aku kedekut...itu je aku nak cerita...nak tido..mata dah kecik-kecik da nie...bye.. :)



"No secret between us..just secret recipe only.." HIHIHI... :)


No comments:

Post a Comment